6 mei - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu 6 mei - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu

6 mei

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

06 Mei 2014 | China, Rizhao

hallooo!

Alweer een hele tijd geleden dat ik wat geplaatst heb maar hier is dan weer even een verslagje van mij.

De afgelopen tijd is allemaal goed verlopen, niet meer ziek geweest gelukkig en godzijdank geen blunders. Ik geniet nog altijd van de omgeving, mensen en de paarden hier. Ik heb ook besloten om nog een keer hier heen te gaan. Ik zal 3 weken in Nederland verblijven en zal dan weer 3 maand hier heen.

Gisteren met Liang mee geweest naar haar ouders en zusje om daar te gaan eten. Het was erg gezellig en ze wonen op een heel andere manier wat erg leuk is om mee te maken. We hebben heerlijk gegeten en ze hebben mij de omgeving wat laten zien waar ze wonen. Zijn echt ontzettend aardige mensen.

Vandaag hebben we even een buitenritje gemaakt en uiteraard even foto's gemaakt, aangezien ik nog heel weinig foto's had gemaakt werdt het maar eens tijd om overal wat foto's van te gaan maken.

Vorige week hadden we het erg druk ivm de mei vakantie. Ontzettend veel mensen kwamen hier op het bedrijf en de meesten gingen ook een rondje maken op het paard. Waren erg lange dagen voor ons en de paarden. Deze week doen we het daarom ook maar even rustig aan en een beetje relaxen, zoals buitenritjes maken met de paarden.

Volgende week maandag is het dan eindelijk zo ver, de 10 weken zijn voorbij en zal weer naar Nederland komen, ik kijk er erg naar uit om iedereen weer te zien!

xoxo

• 12 Mei 2014 - 10:28

Jitske:

Hey moppie! Goede terug reis vandaag :) fijn dat je nu een keuze hebt kunnen maken, dus 3 weken en dan weer terug! Moeten we eigenlijk wel ff afspreken voor je weer terug gaat! Dikke kus en knuffel :) xxx