15 maart: Foto's - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu 15 maart: Foto's - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu

15 maart: Foto's

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

15 Maart 2014 | China, Rizhao

Hallo allemaal,

Leuk om te horen dat er zoveel mensen zijn die me volgen via deze site en bedankt voor de leuke reactie's :)

Gisteren hebben ze foto's gemaakt voor het bedrijf.
Dit was erg leuk om te doen, de foto's zijn mooi geworden en wil ik daarom ook even met jullie delen. Ook hebben we gisteren ons avond eten zelf geslacht, een kippetje. Was erg interessant om te zien en ze smaakte prima die avond. De nieren, lever en de maag heb ik maar wel overslagen.

Deze ochtend kwamen er vrienden (heel veel vrienden) van de baas op het bedrijf. Ik zou net gaan rijden, dit duurde wel even voordat ik eindelijk op het paard zat want ze wilden allemaal foto's maken van het paard en ik was ook een heuze attractie voor ze. Veel mensen wilden met me op de foto, ook omdat ik denk ik zo lang ben vergeleken met de mensen hier.

Na deze drukte heb ik even lekker kunnen rijden en vandaag is een nationale bomen dag (ofzo). Veel basisscholen planten met de kinderen jonge boompjes. Ook kwam er een groep kinderen naar het bedrijf, al deze kinderen moesten natuurlijk allemaal even een rondje maken op de paarden, dit vonden ze allemaal erg leuk.

X

• 15 Maart 2014 - 15:01

Hannie:

Hoi Lieneke, Bijzondere fotos, Dat zie je hier niet meer {slachten van kip}.
    Groetjes, Mem

• 15 Maart 2014 - 21:56

Gerben:

Jo Lieneke,
    Ik heb dat wel eens eerder gehoord, dat Chinezen graag met 'buitenlanders' op de foto willen. Wen er maar niet aan :P Mooie foto's van jou op het paard!
    groeten Gerben