25 maart - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu 25 maart - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu

25 maart

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

25 Maart 2014 | China, Rizhao

Hallo!

Zondag een erg leuke verjaardag gehad al, aangezien we het gisteren pas echt gevierd hebben.

Zondag hadden de mensen van stal de lunch geregeld voor op stal met heerlijk eten, bier en we hadden de taart :)
Ze vertelden dat het een traditie is om de creme van de taart op de gezichten te smeren van de jongens, dit geeft je geluk voor je leven.
Hoewel ik niet zeker weet of dit waar is, en ja, je kan mij alles wijs maken. Hebben we met de meiden de jongens aangevallen met het overgebleven taart. Ook wij kwamen er niet ongeschonden van af dus het was dolle pret op de stal!

Gisteren zijn we de hele dag wezen shoppen, dit was erg gezellig met de meiden en ben erg leuk geslaagd met de kleding. Ik heb 2 paar nieuwe schoenen en leuke setjes kleding. Er komt nog een volgende shopdag aan want heb nog steeds wat kleding nodig.
In de middag hebben we heerlijk geluncht in een mooi restaurant met Liang, Coral en haar broer. De avond zijn we ook uit eten geweest, hierbij waren ook Inger, Yuan en 2 meiden van het kantoor bij. Hierna zijn we natuurlijk, hoe kan het ook anders, naar een karaoke bar geweest. De meiden van kantoor hadden een lekkere taart mee genomen en de avond was erg gezellig.

Het was dus een zeer geslaagde gisteren :)

Liefs!

• 25 Maart 2014 - 09:37

Hannie:

Geweldig, dit is echt 2 dagen feest. liefs mem

• 25 Maart 2014 - 20:31

Korien:

Wat zien die taarten er lekker uit!!! En wat een mooie stunt met die slagroom!
    Kun je inmiddels al met stokjes eten? Best lastig vind ik. Wij hebben het geleerd van een Japans meisje.
    gr van Korien

• 26 Maart 2014 - 10:53

Lieneke IJntema:

Het waren ook erg 2 lekkere taarten.
    Ik kan al aardig goed met de stokjes onderweg, maar heb wel een lepel en vork aangeschaft, dat gaat mij toch net even wat makkelijker af. Wat leuk dat jullie het ook een beetje kunnen! =) Ik vind het soms maar knap hoe die Chinezen er mee over weg kunnen.

• 28 Maart 2014 - 20:42

Gerben:

Hey Lieneke,
    Gefeliciteerd! Leuke foto's zeg. Je steekt mooi een kop uit boven de anderen ;)
    groeten Gerben

• 01 April 2014 - 13:58

Jitske:

Klinkt weer goed! En wat zien die taarten er heerlijk uit! Fijn dat je een geslaagde verjaardag heb gehad daar in China!! XXX