3 april - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu 3 april - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu

3 april

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

03 April 2014 | China, Rizhao

Hallo mensen!

Alweer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst had op deze site dus hoog tijd om even wat van me te laten horen dacht ik zo.

Vorige week had ik helaas niet zo'n hele goed week gedraaid. Het waren meer ziekenhuis bezoeken dan dat ik aan het werk kon. In totaal ben ik 3 keer in het ziekenhuis beland waarvan 1 in het grote ziekenhuis van de stad. Hier werd ik onderzocht, echo en bloedprikken. Ik had namelijk erg last van buikpijn dat ik totaal niks meer kon uitbrengen. Na dat ze het wat uitgezocht hadden moest ik echt de hele middag tot aan de avond aan het infuus. Ik heb er in totaal 8 uur aan gezeten wat natuurlijk ontiegelijk saai was. Maar ik ben er gelukkig weer de oude. Ik let er nu meer op wat ik eet voortaan en mag niet meer uit eten de komende tijd. Hopelijk blijft het nu eens rustig met mijn kwaaltjes want leuk is anders.

Vanaf het weekend en tot deze dag ben ik weer lekker aan het werk. We hebben de laatste dagen steeds prachtig mooi weer erbij hoewel de wind soms verraderlijk koud kan zijn.

Deze week hebben ze borden geplaatst aan de omheining van de rijbanen buiten. Op deze borden staan foto's en teksten. Na mijn ontdekking sta ik er ook 2 keer op afgebeeld wat ontzettend leuk is om te zien! Ook hadden ze 2 weken geleden mensen aan het werk gezet in de grote arena om de stenen uit het zand te zeven. Hier schrok ik wel een beetje van omdat ze mij hadden gevraagd wat ik van de bodem vond van de arena's. Ik vertelde dat er nogal veel stenen in zaten wat niet bepaald een rijbodem is om te paardrijden. Dat ze dan zoveel mensen met een schep en een gigantische zeef aan het werk gingen zetten had ik nooit verwacht. Ze zijn bijna klaar met de grote arena en dan gaan ze de kleine arena doen waar wij op dit moment nu in rijden. Blij toe want het zand van de grote arena is er stukken beter op geworden.

Dit was het weer voor vandaag:)
Tot de volgende keer!

Liefs
XoXoXo

  • 03 April 2014 - 22:13

    Korien Groeneveld:

    Hoi Lieneke
    Wat is het soms belangrijk om kritisch te zijn! En ze nemen jouw opmerkingen heel serieus. Goed hoor!!
    groetjes van Korien

  • 05 April 2014 - 17:55

    Hannie:

    leuk die reclame borden. Wordt je nog beroemd in China
    Groetjes van Mem.

  • 20 April 2014 - 20:09

    Jitske:

    Hey meid, ik heb nu eindelijk even de tijd om je reisverslagen weer even te lezen! Wat vervelend dat je nog zown last hebt gehad kwa je gezondheid. Hopelijk gaatbdat nu allemaal goed en blijft dat zo! Had je m'n kaartje trouwens nog gehad? Ook even een nieuwtje van ons, wij gaan verhuizen! Eind mei krijgen we de sleutels en halverwege juni moeten we er dan wonen. We blijven is Franeker, alleen gaan we naar de nieuwbouwwijk. Kom je maar eens kijken als je weer terug bent hihi. Hele dikke knuffel, blijft leuk om je verhalen te lezen!

  • 05 Mei 2014 - 11:04

    Gerben Groeneveld:

    Hey Lieneke,
    Wat een mooie foto's hebben ze van jou genomen, en gepuliceerd! Jouw gezicht op een reclamebord, erg cool :P
    Veel beterschap ook met de buikpijn, ik hoop dat het nu beter wordt.
    groeten Gerben!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Rizhao

China 2014

China 2014

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2014

6 mei

08 April 2014

8 April

03 April 2014

3 april

25 Maart 2014

25 maart

23 Maart 2014

23 maart: Birthday
Lieneke

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 7540

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 07 Oktober 2015

USA California

03 Maart 2014 - 12 Mei 2014

China 2014

Landen bezocht: