21 maart - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu 21 maart - Reisverslag uit Rizhao, China van Lieneke IJntema - WaarBenJij.nu

21 maart

Blijf op de hoogte en volg Lieneke

21 Maart 2014 | China, Rizhao

Hallo mensen!

Vorig weekend hadden we prachtig mooi weer en zoals altijd was het weer vollop drukte op het bedrijf. Veel mensen en weer heel veel fotografen. Zondag had ik wel een stuk of 15 in een keer. Ik zal eens kijken wanneer ik een paar foto's van die dag op de site kan zetten.

Maandag was ik een dagje vrij, mijn eerste dag vrij sinds dat ik hier ben.
Ik was de hele dag al niet zo hele fit, dat kwam mij mooi uit dat ik niet naar stal hoefde. De dinsdag ging ik weer naar stal toe, alleen de ochtend had ik geen stem ineens meer en was ik al helemaal niet fit. Kort daarna heeft Coral mij maar weer thuis gebracht en ben ik meteen mijn bed in gekropen. Die hele dag heb ik geslapen, de avond een beetje gegeten en toen weer meteen mijn bed in.

De woensdag weer geprobeerd om naar stal te gaan maar ik was er nog minder aan toe dan de dag ervoor. Dat was weer een hele dag ziek in bed liggen en veel slapen. Ze stelde al voor om naar het ziekenhuis te gaan maar dat vond ik niet nodig. De volgende dag was ik een klein beetje fitter en ben ik naar stal gegaan, hoewel ik nog steeds niet kon praten hadden de mensen niet zoveel aan mij. Ze stonden er op dat ik toch maar even naar het ziekenhuis moest gaan. En ja hoor, even later lig je op een bed met een infuus in. Dat werd even een middagje paardenmiddel pompen en ik was aardig fitter geworden, gelukkig.

Vandaag in de ochtend de paarden getraint want de middag moest ik weer naar het ziekenhuis voor na controle. Mijn stem heb ik gelukkig al wat terug gekregen na gisteren, heb alleen een beetje hoofdpijn en last van de keel nog. Ik heb nu wat medicijnen mee gekregen, gelukkig hoefde ik niet nog een keer aan het infuus.

Ook hebben we vanmiddag een taart besteld voor zondag want ik ben die dag jarig. Omdat zondag altijd een erg drukke dag is hebben we besloten om maandag met z'n allen te gaan lunchen of dineren ergens anders en de avond gaan we de stad in om te shoppen. Een erg leuk vooruitzicht natuurlijk =D

Xoxoxo

  • 21 Maart 2014 - 12:48

    Gerbrig Bosch:

    Fijn dat je je iets beter voelt Lieneke! Lijkt me niks om ziek te zijn zo ver van huis. Take care en veel plezier maandag. Leuk vooruitzicht! Liefs Gerbrig B

  • 21 Maart 2014 - 14:03

    Liz:

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst. Hopelijk wordf je niet weer ziek. Gr.Liz

  • 21 Maart 2014 - 14:03

    Liz:

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag gewenst. Hopelijk wordf je niet weer ziek. Gr.Liz

  • 21 Maart 2014 - 14:31

    Gerben:

    Beterschap ;)

  • 21 Maart 2014 - 14:31

    Gerben:

    Beterschap ;)

  • 22 Maart 2014 - 08:31

    Else Hamers:

    Hallo Lieneke, vast van harte gefeliciteerd met je verjaardag van ons. Een hele leuke dag maandag. Wat fijn dat je je weer wat beter gaat voelen. Groetjes Else en Hans.

  • 22 Maart 2014 - 13:37

    Oom Folkert En Tante Sietske Emmeloord:

    Hallo Lieneke, we hebben je verslag gelezen en de foto's gezien hey ziet er allemaal goed uit.
    en van harte gefeliciteerd met je verjaardag zondag .we wensen je daar veel geluk en gezondheid toe.
    gr. tante Sietske rn oom Folkert

  • 23 Maart 2014 - 09:51

    Jan Yntema:

    Alvast lokwinske

  • 23 Maart 2014 - 10:58

    Jitske :

    Hey meid! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hopelijk ben je weer beter, dat feest wel zo lekker ;) heel veel plezier morgen, klinkt goed! Dikke kus en knuffel, Jitske
    Ps: ook namens mijn ouders, van harte gefeliciteerd en nog vele goede engezonde jaren gewenst. X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Rizhao

China 2014

China 2014

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2014

6 mei

08 April 2014

8 April

03 April 2014

3 april

25 Maart 2014

25 maart

23 Maart 2014

23 maart: Birthday
Lieneke

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 667
Totaal aantal bezoekers 7541

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 07 Oktober 2015

USA California

03 Maart 2014 - 12 Mei 2014

China 2014

Landen bezocht: